SEM, que correspon a les sigles en anglès de “Search Engine Marketing“, “Màrqueting en cercadors” en català, fa referència a les tècniques i estratègies de publicitat en els cercadors de pàgines Web.
Cada cercador de pàgines Web a Internet ofereix la seva pròpia plataforma publicitària per inserir anuncis dins dels seus llistats de resultats de cerca en funció de les paraules claus (keywords) que l’usuari estigui buscant en cada moment. El més conegut és Google Ads, per ser el de Google, però en el cas de Bing també tenim a Bing Ads.
El principal objectiu dels serveis SEM és aconseguir que la pàgina Web del client, que paga per aquests serveis, aparegui a la llista dels resultats patrocinats, del cercador Web com Google, quan un usuari faci una recerca amb una o diverses paraules que tenen relació amb el producte o el servei que el client / anunciant ofereix.
Si bé és cert que l’objectiu del servei SEM és el mateix que el del servei de posicionament Web SEO, que no és altre que aparèixer en els resultats del cercador Web davant d’un potencial client, mentre que el SEO busca aparèixer a la part gratuïta , conegut com “resultats orgànics”, el SEM busca aparèixer a la part dels resultats de pagament, conegut com “anuncis” o “enllaços patrocinats”.
Arribats a aquest punt és important recalcar, tot i els rumors que puguin haver-hi, que els serveis i campanyes SEM no afecten, ni negativa ni positivament, als serveis de posicionament Web SEO ni al posicionament orgànic de la pàgina Web dins dels cercadors , ni viceversa.
El sistema de pagament de les campanyes SEM de publicitat en cercadors Web, com és el cas de Google Ads, és el de PPC, “Pay per clic” o “Pagament per clic” en català.
Amb el sistema PPC, l’anunciant només paga per cada vegada que un potencial client clica sobre el seu anunci de publicitat i és redirigit cap a la pàgina Web de l’anunciant o a on aquest vulgui. Per a això, el cercador Web, com Google, registra i comptabilitza tots els clics que s’han fet sobre un anunci per facturar i cobrar el cost corresponent a l’anunciant.
En el cas de Google Ads, la plataforma publicitària del cercador Google, ens permet inserir publicitat dins dels resultats de cerca mitjançant anuncis de text, anuncis gràfics (display), anuncis de vídeo (mitjançant Youtube) i anuncis especials per a telèfons mòbils i aplicacions (Apps).
Google Ads, com la majoria de plataformes SEM, funciona a través d’un sistema de subhastes; els anunciants que més alt liciten i paguen apareixen els primers en els resultats de cerca, per sobre d’aquells que fan una licitació menor i paguen menys. Una licitació pot ser des d’1 cèntim d’euro, per cada clic al seu anunci i visita a la seva Web, fins a “on estiguis disposat”; en sectors extremadament competits no és estrany veure licitacions de 10 o 20 euros per clic.
Com altres plataformes publicitàries, com podria ser Bing Ads, Google Ads ofereix informes molt complets i a temps real, de les nostres campanyes publicitàries, que ens permet conèixer en tot moment el rendiment i retorn de la inversió de la nostra estratègia de publicitat a Google. Aquesta és la principal avantatge del SEM, enfront d’un altre tipus de campanyes publicitàries online o offline, i el motiu pel qual el SEM és una opció molt demandada dins de les estratègies del màrqueting online per a gairebé qualsevol negoci avui dia.
Actualment les campanyes de SEM ofereixen molt bons resultats, de manera ràpida i que requereix poca inversió inicial. És per això que les campanyes SEM són freqüents, dins d’una estratègia de màrqueting online, per obtenir resultats concrets: vendes o reserves, contacte i prospecció, registre a un esdeveniment o newsletter, etc.
A causa de que els cercadors Web, i molt especialment Google, són el punt de partida del 90% d’usuaris que es connecten a Internet per buscar el que necessiten, és vital per a qualsevol empresa aparèixer en les primeres posicions de Google amb una campanya SEM ben dissenyada i executada que garanteixi l’èxit; visites de qualitat i vendes.
Si es disposa de prou temps i un mínim de coneixements tècnics, Google Ads dóna certes facilitats perquè un mateix pugui elaborar la seva pròpia campanya SEM a aquesta plataforma. El mateix passa amb Bing Ads. Però si volem que la campanya estigui ben dissenyada i plantejada, excel·lentment executada i, sobretot, completament optimitzada perquè ofereixi el major rendiment i resultats, garantint el millor retorn de la inversió per a l’empresa anunciant, són necessaris alts coneixements tècnics, de copywriting i de màrqueting online.
És per tot això que el més adequat és delegar la campanya de publicitat a Google Ads i altres cercadors a experts en màrqueting online i SEM que crearan i mantindran la campanya de publicitat per a trobar a tots els teus clients potencials i espremi al màxim els cercadors en Internet i la teva pàgina Web.
Llavors, parlem del teu projecte a Internet? :-)
Treballem dur per rebaixar el cost per clic (CPC) i per conversió.
Incrementem el CTR optimitzant els anuncis i les keywords.
Incorporem noves paraules clau que generen més tràfic de qualitat.
Augmentem el retorn de la inversió amb estratègies proactives.
Creem les pàgines de destí per convertir visites en clients.
Amb la geolocalització anunciem el teu negoci local a clients propers.
Anunciem les teves ofertes als qui han mostrat interès en el teu negoci.
Enviem informes periòdics amb detall del que s’ha realitzat i resultats.
Estudiem les paraules clau possibles, detectant les de major rendiment, per elaborar una estratègia SEM a la teva mida, atenent a tots els teus objectius i aplicant la nostra transparència, coherència i experiència, sense vendre fum!
Elaborant missatges persuasius que potencien el teu servei o producte, creem anuncis que no només aconsegueixen visites, sinó que són eines comercials ben esmolades que apunten i atrauen només a potencials clients de veritat.
No hem d’oblidar a on enviem a l’usuari des del nostre anunci i, per això, analitzem i dissenyem pàgines de destí extremadament usables i persuasives, fent que la teva conversió i retorn de la inversió es disparin.
Analitzem diàriament l’evolució de la campanya per adaptar i optimitzar l’estratègia i assolir els objectius marcats. A final de cada mes lliurem un complet informe amb els resultats i l’evolució de manera clara i honesta.
EL MÉS POPULAR!
Nombre total de campanyes que podem gestionar dins d’aquest pla, d’administració i optimització, de la campanya publicitària de Google Ads.
Cada pla té un nombre límit de campanyes a gestionar i, si ho necessites, aquest límit es pot ampliar. En aquest cas, el preu aproximat és d’un increment de la quota mensual del 25%, per cada campanya addicional que vols que administrem.
Periòdicament analitzem en profunditat la teva campanya de Google Ads, el teu mercat i el perfil del teu client objectiu, per proposar-te tot tipus de millores completament a mida, atenent a tots els teus objectius i aplicant la nostra transparència, coherència i experiència.
Especialment en l’inici de la campanya, aquest primer anàlisi és crucial per elaborar una detallada estratègia de la campanya realista, amb la qual la teva empresa aconsegueixi resultats quantificables segons el planificat.
Revisem diàriament la teva campanya de Google Ads, per optimitzar les llistes de paraules clau, trobant noves paraules que ampliïn la cobertura i l’abast de la teva publicitat. Ho aconseguim fent servir tant el planificador de paraules clau de Google, com els nostres sistemes propis de recerca.
També millorem el percentatge de clics i el rendiment de la campanya, utilitzant les més adequades paraules clau negatives, informes de termes de cerca i els optimitzats tipus de concordança de les paraules claus, per controlar millor qui veu els teus anuncis: només els teus potencials clients reals.
Un dels factors més importants en Google Ads, i en tota campanya publicitària que facis, és dirigir els teus anuncis al públic adequat, als teus potencials clients reals, amb dades contrastades que així ho demostrin.
Amb la correcta configuració i anàlisis periòdics, tindrem en compte el perfil del teu públic objectiu, dispositiu des del qual s’accedeix i el radi d’acció del teu negoci, perquè els teus anuncis arribin només a on realment t’interessi.
Gràcies a totes aquestes estratègies d’optimització demogràfica, geogràfica i multidispositiu, aconseguirem augmentar el retorn de la teva inversió (ROI).
Revisarem periòdicament els teus anuncis textuals i les seves estadístiques, per augmentar el rendiment d’aquests millorant el seu nivell de qualitat (Quality Score).
Optimitzant el Quality Score dels teus anuncis textuals aconseguirem que aquests apareguin sempre a Google, que millorin la posició dels teus anuncis (estiguin més amunt), que les extensions dels teus anuncis apareixeran més freqüentment i, fruit de tot això, que paguis menys per cada clic (CPC) i per cada conversió adquirida (cost per conversió).
Les extensions dels anuncis en una campanya de Google Ads tenen una importància màxima. No només perquè influeix molt en el preu que hauràs de pagar per cada clic que obtinguis sinó perquè, ben elaborats, obtens molts més clics en els teus anuncis i llancen valuosa informació a l’usuari des d’abans de fer clic, clau per iniciar l’embut de conversió des de l’inici!
Hi ha molts tipus d’extensions, tant automàtiques com manuals així que, al principi, elaborar una bona estratègia d’extensions d’anuncis resulta aclaparador. Però no et preocupis: ens encarreguem nosaltres.
Creem tot tipus de campanyes a Google Ads, configurant i estructurant-se de forma òptima, en grups d’anuncis, i creant anuncis rellevants per obtenir el millor rendiment i retorn de la inversió des de l’inici.
Abans de crear qualsevol campanya, realitzem un estudi previ de viabilitat i una proposta de campanya publicitària, amb una visió aproximada i realista dels resultats que obtindrem.
Analitzem diàriament l’evolució i resultats de la campanya a Google Ads per adaptar l’estratègia i seguir millorant el seu rendiment setmana a setmana.
A final de cada mes et lliurem un complet informe explicant totes les accions realitzades, els resultats aconseguits, l’evolució de l’estratègia de manera clara i honesta i, a més, t’oferim una previsió realista dels futurs èxits a curt i mig termini.
T’ajudem a elaborar una estratègia de control i de seguiment de conversions, i a instal·lar aquests codis de control a la teva pàgina web.
Gràcies als codis de conversió i de trucada de Google Ads podem saber quants usuaris, que cliquen en els teus anuncis, han acabat realitzant una compra a la teva pàgina web, t’han trucat per telèfon o s’han posat en contacte amb tu d’una altra manera. Això ens proporciona valuosa informació per mesurar l’impacte de les teves campanyes i el seu rendiment comercial.
Periòdicament analitzem en màxima profunditat la teva pàgina web, per proposar-te tot tipus de millores, de disseny i programació web, que puguin millorar la usabilitat a l’usuari, alhora que augmentar la rendibilitat i conversions de la campanya de Google Ads, a través d’una pàgina web ben optimitzada.
El desenvolupament i l’aplicació dels suggeriments, que et proposem, no està inclòs en el pla de Google Ads, sinó que ho ha de realitzar el teu webmaster o desenvolupador web. En el cas que no tinguis, o que prefereixis que ho desenvolupem nosaltres, t’entregaríem pressupost ajustat per a aquest desenvolupament sense compromís.
Cada setmana analitzem les campanyes de Google Ads de la teva competència i empreses del teu sector, per proposar-te noves idees i estratègies per aconseguir major visibilitat i impacte que aquestes, encara que el teu pressupost sigui menor.
Especialment a l’inici del pla i de qualsevol campanya, aquesta anàlisi és crucial per elaborar una detallada estratègia de la campanya realista, i esprémer el teu pressupost al màxim per assolir els objectius planificats.
La publicitat de tipus Display mostra els teus anuncis en forma de banners gràfics, combinant imatges i text, en les pàgines de destinació externes al propi cercador de Google, quan els usuaris naveguen per Internet, consulten el seu correu electrònic de Gmail o utilitzen les seves aplicacions i dispositius mòbils.
Per a això, ens encarreguem d’elaborar la teva estratègia publicitària específica per a aquest tipus de xarxa i plataforma, així com elaborar tot el material gràfic (banners) i actualitzar-lo segons les teves necessitats: novetats, promocions, productes de temporada, etc.
El remàrqueting és una nova funcionalitat de Google Ads amb el qual pots crear anuncis adaptats i personalitzats per als usuaris que, prèviament, han visitat la teva pàgina web.
L’objectiu és mostrar el teu anunci a usuaris que ja coneixen la teva marca, els teus serveis i els teus productes, encara que no hagin arribat a comprar res, per exemple per a “recordar-los” el que ofereixes o mostrar-los una promoció especial. Amb aquest sistema de “repesca” hi ha moltes més oportunitats perquè t’acabin comprant.
Google Shopping és un comparador de productes, integrat dins el propi cercador Google, que apareix quan l’usuari busca certs productes i on, aquests anuncis, mostren la imatge del producte, el preu i el nom del negoci que el ven.
Com tota campanya de Google Ads, a Google Shopping, només pagues quan l’usuari fa clic al teu anunci i visiten la botiga en línia.
Google Shopping és ideal per a fabricants, distribuïdors o marques, que venen els seus productes directament a través de la seva botiga en línia (comerç electrònic).
Les campanyes de publicitat a Youtube permeten mostrar els teus anuncis de vídeo, o en forma de pancarta gràfic estàtic. De la mateixa manera a altres fórmules a Google Ads, només pagaràs si l’usuari veu el teu anunci de vídeo o si mostra interès en el teu anunci.
Amb aquest tipus d’anuncis podràs arribar als clients potencials, que utilitzen Youtube per informar-se dels productes o serveis, similars als que tu ofereixes.
La publicitat en Apps té gran importància, per a la generació de vendes en els telèfons mòbils. Es tracta de la publicació d’anuncis en aplicacions, per a mòbils i tablets, amb l’objectiu d’impactar i atreure usuaris cap a la teva pàgina web.
Per a aquest tipus de publicitat és clau triar bé les Apps on mostrar les teves anuncis, ja que han de ser on realment es trobi teu públic objectiu, i triar el format que més s’adapti a les teves objectius i al teu tipus de negoci: banners, anuncis de vídeo o anuncis intersticials.
Dissenyat per a empreses que disposen d’una pàgina web, petita o mitjana, amb informació dels serveis o productes que ofereix, sense botiga en línia ni possibilitat de compra en línia, en sectors de baixa o mitjana competència a Internet, amb 1 o 2 campanyes a Google Ads, ja en funcionament o per crear, i que volen iniciar-se a Google Ads, amb una baixa inversió.
Comença millorant a poc a poc la teva campanya a Google Ads des de tan sols 500 € / mes (pagament mensual) o 5.000 € / any (pagament anual amb 16% de descompte).
Ideat per a empreses que disposen d’una botiga en línia (Ecommerce), o pàgina web que disposen d’opció de compra o reserves en línia, en sectors de mitjana competència a Internet, amb 2 o 3 campanyes a Google Ads, ja en funcionament o per crear, i volen obtenir els resultats esperats a curt termini amb una inversió mitjana.
Millora ràpidament les teves campanyes a Google Ads des de tan sols 900 € / mes (pagament mensual) o 9.000 € / any (pagament anual amb 16% de descompte).
Perfecte per a empreses, en sectors amb gran competència a Internet, que disposen de grans plataformes web de venda en línia, i que desitgen un servei professional integral (claus en mà) de tota la seva estratègia publicitària a través d’aquesta plataforma i alhora obtenir una optimització completa a curt termini.
Ens encarreguem de tot! Millora la teva estratègia a Google Ads a màxima velocitat per tan sols 1.500 € / mes (pagament mensual) o 15.000 € / any (pagament anual amb 16% de descompte).
El preu dels nostres serveis SEM depèn de 4 factors:
De manera merament orientativa, et comentem que el preu del nostre servei de publicitat SEM a Google Ads va des dels 50 als 750 euros al mes, encara que la majoria de pressupostos es mouen entorn els 100 i 300 euros mensuals.
A aquesta quota cal sumar la inversió a Google Ads, o el que és el mateix, el pressupost que volem gastar mensualment en els anuncis de Google. Aquest pressupost va en funció dels objectius de l’empresa. Novament, de manera orientativa, et comentem que aquest cost pot anar des dels 100 euros mensuals, per a un negoci local de ciutat, fins als 3.000 euros mensuals per a empresa que distribueix en 3-4 països.
Contacta amb nosaltres per comentar els teus objectius i enviar-te un pressupost a mida sense compromís.
Degut que només treballem amb pressupostos a mida, ens adaptem completament a tu i treballarem amb totes les paraules clau (keywords) que tinguis com a objectiu, sense límit.
A part de les teves paraules clau objectiu, en l’anàlisi inicial, et suggerim altres paraules clau que considerem claus i rendibles per al teu negoci.
A més no ens limitem a les paraules clau; et proposem i treballem amb paraules clau relacionades (long-tail keywords) amb el que aconseguiràs aparèixer en els resultats de Google amb més freqüència a la qual un potencial usuari mostra el més mínim interès en el teu producte o servei.
Sí, és clar; estem al dia i seguim estrictament totes les normes legals així com les bones pràctiques que promouen (i obliguen) tots els cercadors Web, especialment Google.
Sabem que hi ha “experts SEM” que prometen, encara que poques vegades ho compleixen, milers de visites a un preu extremadament baix.
Això ho aconsegueixen utilitzant tècniques desaconsellades i penalitzades per Google i licitant per paraules clau molt barates, que gairebé ningú competeix per elles perquè no valen la pena, però que no aporten tràfic de qualitat ni resultats reals al negoci del client.
Llavors, per què ho fan? La resposta és senzilla, el client per desconeixement, enganyat pel “expert SEM”, contracta aquest servei, aconsegueix tenir una quantitat de visites al seu web i paga a l’expert SEM. Dies més tard, quan es va adonant que totes aquestes visites a la seva Web no estan aportant resultats ni vendes, intenta contactar amb aquest suposat “expert SEM” però no ho aconsegueix localitzar o, simplement, no es fa responsable del que ha passat amb l’excusa que ha aconseguit per al que el client el va contractar: milers de visites al seu Web (no conversions ni vendes).
Un servei de publicitat a Google Ads honest i ben fet, complint amb tota la legalitat, no pot garantir cert nombre de visites a la Web. El que ofereix són resultats, conversions, que depèn d’una banda de la campanya de publicitat però també del producte o servei, de la Web, del servei comercial, etc.
Podríem posar el teu anunci a la primera posició de la llista de resultats, només cal pujar la licitació, el cost per clic (CPC), al màxim i “zas!” al moment passes a estar el primer sempre. Però no estaríem optimitzant la campanya de Google Ads i estaries perdent part de la inversió mensual.
Potser trobis suposats “experts SEM” que et prometen aparèixer sempre el primer de la llista de resultats patrocinats, però això no és optimitzar una campanya de Google Ads ni oferir un servei SEM honest.
Cerca el teu producte o servei a Google. Apareixen enllaços patrocinats de Google Ads? Quines empreses són? És molt possible que l’empresa líder, la de major capital, aparegui per sota d’una empresa molt més petita i menys capital. Per què? Si l’empresa líder no li costaria res pagar més i aparèixer el primer, per què no ho fa? Segurament sigui perquè l’empresa gran tingui experts SEM honestos que li recomanen, amb les dades a la mà, aparèixer per sota com a part de l’estratègia.
Des de Xplora treballem dia a dia amb tu, analitzant totes les dades, per optimitzar completament la teva campanya de publicitat i que aquesta ofereixi resultats reals i vendes per al teu negoci. Si això ho aconseguim situant el teu anunci en primera posició, així ho farem, però si això s’aconsegueix amb la tercera posició, així ho farem també.
Recorda a més que et lliurarem un informe mensual i, com no hi ha compromís de permanència, podràs decidir en qualsevol moment seguir amb nosaltres o no, depenent dels resultats obtinguts.
El servei de publicitat SEM pot fer-se per qualsevol tipus de negoci, global o local, gran o petit, i per a qualsevol tipus de pàgina Web, ja sigui una petita pàgina Web d’un professional autònom, una Web corporativa d’una gran multinacional o una botiga en línia amb una catàleg de milers de productes.
Tenim àmplia experiència en tot tipus de pàgines Web i clients.
Entenem perfectament la teva por; ningú vol llençar els diners!
Amb total transparència i per la teva tranquil·litat, t’enviarem a final de cada mes un informe detallant totes les tasques que s’han dut a terme, tant dins de la pàgina Web com fora d’aquesta, perquè puguis comprovar per tu mateix tot el treball realitzat.
Aquest document l’acompanyarem sempre d’estadístiques, i dades objectives de diferents aplicacions externes, perquè puguis veure en tot moment els èxits que s’estan obtenint i la tendència de resultats.
Recorda que en ser un servei sense permanència, que pots cancel·lar qualsevol mes, només estaràs amb nosaltres si tens resultats.
No; no n’hi ha. Si estàs amb nosaltres, que sigui només perquè tu vols i perquè tens resultats.
Moltes agències SEM exigeixen una permanència mínima de 6 mesos, i és normal perquè és de mitjana el que es triga a obtenir els millors resultats en un servei SEM de publicitat a Google Ads.
Encara que en Xplora també recomanem treballar en una campanya de Google Ads un mínim de 6 mesos, no ens sembla just “exigir” ja que preferim que el client arribi al sisè mes amb nosaltres perquè ha vist que els 5 mesos anteriors hem treballat durament i els resultats han anat arribant.
Recorda que en ser un servei sense permanència, que pots cancel·lar qualsevol mes, volem que estiguis amb nosaltres si tens resultats.
« Dels professionals de Xplora destaquem: professionalitat i experiència, amplis coneixements de màrqueting on-line, capacitat de comunicació i amor per la feina ben feta. Sens dubte el cost del servei ha estat molt baix en relació als resultats obtinguts, pel que considero que ha estat una molt bona inversió. És per això que recomanaríem els serveis d’Xplora a una empresa amb necessitats similars a les nostres. Excepte a la nostra competència ;-) »
Grup BCS SpA
« Des del primer moment hem estat atesos per Xplora de manera exquisida, eficaç i resolutiva. Sincerament, hem arribat a un grau de comunicació i empatia tal que la fiabilitat i la confiança en Xplora són totals. Sense cap dubte recomanem seus professionals. Felicitem a tot l’equip de Xplora pel tracte i implicació en el projecte. Per un treball francament Impecable. »
Doublet
« L’atenció i tracte rebut, tant abans, durant com després del projecte han estat molt bons. De la mateixa manera, el servei rebut dels seus professionals ha estat molt bo; cordials, educats i molt correctes. Comencem amb Xplora per la referència d’un altre client, i posteriorment Xplora s’ha convertit en un partner / soci perquè ha sabut donar-nos el servei adequat. El nostre nivell de confiança en Xplora és molt bo, i per aquest motiu els recomanem a qui pregunta. »
TISOC
« Les millores aconseguides en la nostra estratègia a Internet han estat radicals i l’assessorament de Xplora, que han entès perfectament el que volíem, ha estat molt important. Valorem positivament el seu servei en relació al cost / resultats. Després de 8 anys d’estreta col·laboració, tenim molta confiança en Xplora i ja hem recomanat els seus serveis en diverses ocasions. »
EOI Barcelona Vall Hebron
« L’atenció rebuda per Xplora ha estat notable i han comprès perfectament el que necessitàvem. Aquests factors, al costat de la seva experiència, ens va fer decidir-nos per ells. La relació cost / resultats obtinguts ha estat molt correcta i valorem el servei com a molt bo ja que ha cobert totalment els nostres objectius. Per tot això disposen el 100% de la nostra confiança i que els recomanem. »
RIC
« Xplora ha identificat les nostres necessitats i objectius des de l’inici. La facilitat de comunicació mostrada i un preu assequible ens va fer optar per ells. Ens hem sentit atesos en tot moment i el servei ha cobert satisfactòriament les nostres necessitats i objectius. Estem recomanant els serveis de Xplora. »
EOI Barcelona Drassanes
« Estem molt MOLT contentes amb Xplora! Les pàgines Web han quedat genials, millor del que ens podíem imaginar! Gent encantadora i professionals recomanadísims. Bravo! :-) »
Oh! Ideas
« El que més valorem de Xplora és que facin més fàcil el dia a dia de la nostra empresa, així com el tenir la tranquil·litat i seguretat de poder comptar amb un partner competent i de qualitat. »
Eduqua
« Estic encantat amb els professionals de Xplora que han fet un treball fantàstic, aquests experts són super-recomanables! »
Cromatick
« La proximitat i confiança ens va fer optar pels seus serveis. L’atenció de Xplora ha estat agradable i eficient en tot moment, ajudant-nos a descobrir l’aprofundiment en el funcionament de la publicitat a Internet i havent entès les nostres necessitats perfectament. La nostra confiança amb Xplora és alta i recomanem els seus serveis. »
Ecofred
« El servei rebut pels seus professionals ha estat excel·lent. Tenen la nostra total fiabilitat i confiança i, sens dubte, recomanaríem els seus serveis a qualsevol empresa amb necessitats similars a les nostres. »
APAC
« Hi ha hagut bona comunicació amb ells en tot moment, tant durant el desenvolupament com posteriorment, la qual cosa fa que hàgim aconseguit un bon resultat. Tenim alta confiança en ells i recomanem totalment els seus serveis. »
EOI Blanes
« La implicació mostrada per Xplora, la identificació de les nostres necessitats i objectius des del seu inici, ens va fer decantar-nos per ells. Professionals recomanats. »
CEM
« Just el que necessitàvem! L’equip de Xplora són uns cracks! »
New Team Energy
Estem segurs que hi haurà un abans i un després en el teu negoci quan ens coneguem.
Contestem totes les consultes en menys de 24 hores. Atent al teu email!
Xavier serà el Xplorador que et respongui ;-)