
El client
L’Escola Oficial d’Idiomes de Barcelona – Vall d’Hebron és un centre públic, no universitari, d’ensenyament d’idiomes moderns que imparteix els ensenyaments especialitzats regulats per la Llei Orgànica d’Educació (LOE).
Necessitats i objectius
Després de l’excel·lent experiència obtinguda amb anteriors clients Escoles Oficials d’Idiomes, EOI Vall d’Hebron ens va contactar amb la urgent necessitat de disposar d’una completa pàgina web per donar resposta a les peticions dels seus alumnes: disposar de tota la informació dels cursos, absències del professorat, realitzar les gestions administratives per Internet, notícies i novetats de l’escola, activitats culturals, etc.
Estratègia i desenvolupament
Hem treballat fins dissenyar una pàgina Web a mida que agilitza tots els processos informatius i administratius amb els alumnes, reduint costos, temps i sobrecàrrega de treball del personal.
La pàgina Web compta amb un disseny completament responsive adaptable a tot tipus de telèfons i tablets.
A més la Web compta amb un complet gestor dels continguts, gràcies al qual el propi personal pot realitzar qualsevol modificació i actualització sense necessitat de coneixements tècnics, ja que l’aplicació és idèntica al Microsoft Word.
Un cop més EOI Vall d’Hebron ha tornat a confiar en nosaltres i els resultats no han trigat a arribar. Estàs pensant en una Web per al teu negoci? Parlem :-)
Després de la confiança dels primers treballs amb Xplora volíem redissenyar la nostra Web per millorar la imatge i ser més accessibles. Les millores aconseguides amb la nova pàgina Web han estat radicals i l’assessorament de Xplora, que han entès perfectament el que volíem, ha estat molt important.
Valorem positivament el projecte en relació cost / resultats ja que hem aconseguit la plena autonomia en la gestió de la pàgina Web i els seus continguts.
Després de més de 10 anys d’estreta col·laboració, tenim molta confiança en Xplora i ja hem recomanat els seus serveis en diverses ocasions.
María Rodríguez, EOI Barcelona – Vall d’Hebron