

El client
El grup BCS és una multinacional fundada el 1942 i, a dia d’avui, un dels principals líders en la indústria de fabricants de tractors, maquinària agrícola a nivell mundial i generació d’energia elèctrica autònoma i la soldadura mòbil, a través dels seus quatre empreses: BCS, Ferrari, Pasquali i Mosa.
Necessitats i objectius
El Grup BCS, després de la bona experiència obtinguda en les nostres solucions Web i campanyes de Màrqueting anteriors, ha tornat a confiar en nosaltres per desenvolupar la seva estratègia a Internet, basada en diverses microsites Web, amb l’objectiu de llançar una forta campanya de Màrqueting i promocionar la seva oferta de productes per Internet, a més de disposar d’una eficaç eina de suport a l’equip comercial.
Estratègia i desenvolupament
Des Xplora hem desenvolupat novament una campanya publicitària basada en Internet i com a base d’aquesta campanya de Màrqueting es troben les microsites promocionals.
Els objectius identificats per aquest projecte han estat per una banda el d’aconseguir un gran impacte visual a l’usuari final, recorrent a grans recursos gràfics i animacions, i d’altra banda el d’oferir una interfície Web àgil i de molt senzilla navegació, oferint tota la informació de la promoció de forma clara i precisa.
Paral·lel a la publicació de les microsites publicitàries s’ha realitzat una important campanya de posicionament Web en cercadors d’Internet (SEO) i campanya de banners en importants portals del sector.
Entre els factors més importants que ens van fer decantar-se per Xplora, destaquem: professionalitat i experiència, amplis coneixements de màrqueting online, capacitat de comunicació i amor per la feina ben feta.
Sens dubte el cost del projecte ha estat molt baix en relació als resultats obtinguts, pel que considero que ha estat una molt bona inversió.
Recomanaríem els serveis de Xplora a una empresa amb necessitats similars a les nostres. Excepte a la nostra competència ;-)
Jordi Rosique, Grup BCS Espanya i Portugal