

El client
Doublet Ibérica és la filial espanyola de la multinacional Doublet, fundada a França l’any 1832 i dedicada a la fabricació de productes per a esdeveniments i exposició.
Necessitats i objectius
Després de les bones experiències en anteriors solucions que els hem desenvolupat, Doublet ens va tornar a contactar amb la necessitat d’iniciar completa estratègia de màrqueting digital basada en diverses campanyes de email màrqueting per donar a conèixer les novetats i promocions més importants de forma periòdica a la seva cartera de clients però, sobretot, als seus potencials clients el primer contacte s’està iniciant.
Estratègia i desenvolupament
En el sector comerç, Internet representa una eina estratègica molt important per a divulgar i potenciar les promocions que es realitzen en els punts de venda. Un bon exemple d’això són aquestes campanyes d’email màrqueting desenvolupades per a Doublet.
Hem dissenyat diverses campanyes que han consistit en l’enviament, a potencials clients, d’emails diaris amb diferents novetats, promocions i ofertes exclusives en les seves gammes de productes.
Un cop més Doublet ha tornat a confiar en nosaltres i els resultats no han trigat a arribar. Estàs pensant a llançar una estratègia de publicitat a Internet? Parlem :-)
Des del primer moment hem estat atesos per Xplora de manera exquisida, eficaç i resolutiva. Xplora, des que es va contractar els seus serveis, ha estat sempre al servei de Doublet.
Sense cap dubte, recomanem els serveis de Xplora i el gestor de continguts que ofereix: és molt fàcil d’utilitzar per a qualsevol usuari.
Sincerament, hem arribat a un grau de comunicació i empatia tal que la fiabilitat i la confiança en Xplora són totals. Sense cap dubte recomanem seus professionals.
Felicitem a tot l’equip de Xplora pel tracte, el disseny i per la seva implicació en el projecte. Per un treball francament Impecable.
Maite Guixà, Doublet