

El client
Mosa, marca capdavantera especialitzada en equips de soldadura i generació d’energia elèctrica autònoma, forma part del Grup BCS i entre altres països està present a Espanya i Portugal.
Necessitats i objectius
La divisió industrial Mosa del Grup BCS, després de la bona experiència obtinguda amb el desenvolupament de la seva anterior aplicació CD interactiu multimèdia per a la campanya 2008, ha tornat a confiar en Xplora per desenvolupar la seva nova estratègia comercial per a la campanya basada en una completa aplicació interactiva multimèdia en format microUSB que presentarà públicament en les fires internacionals SMOPYC “Premis a la innovació tecnològica” i EMAF i que té com a gran objectiu el de promocionar a escala mundial el seu nou model d’única i innovadora motosoldadora, la Magic Weld 200.
Estratègia i desenvolupament
Des de Xplora hem tornat a desenvolupar un complet CD interactiu multimèdia de presentació bilingüe (anglès i espanyol) de l’últim model de motosoldadora MOSA.
Com que va dirigida a distribuïdors i públic en general del sector, hem treballat en una acurada gràfica, seguint tots els paràmetres d’usabilitat i accessibilitat en interfícies interactives. Gràcies a això posem a disposició de l’usuari una presentació de fàcil navegació on podrà trobar completa informació del producte.
Hem aconseguit una eina de màrqueting que potencia considerablement la presentació d’aquest nou producte i assegurant que l’usuari rebrà tota la informació.
Entre els factors més importants que ens van fer decantar-se per Xplora, destaquem: professionalitat i experiència, amplis coneixements de màrqueting online, capacitat de comunicació i amor per la feina ben feta.
Sens dubte el cost del projecte ha estat molt baix en relació als resultats obtinguts, pel que considero que ha estat una molt bona inversió.
Recomanaríem els serveis de Xplora a una empresa amb necessitats similars a les nostres. Excepte a la nostra competència ;-)
Jordi Rosique, Mosa Espanya y Portugal