TISOC

Campanyes de màrqueting a Internet
Per Javier 2 anys enrere
Inici  /  Projectes  /  TISOC
Campanyes de Màrqueting en línia a Internet per TISOC

El client

TISOC – The International School Of Coaching és la companyia líder en formació en Coaching des de 2003, amb més de 1.000 estudiants de 23 països dels seus cursos presencials i cursos a distància.

Necessitats i objectius

A causa de que el client té plans d’expansió imminent en diversos països necessita enfortir i augmentar considerablement la seva presència a Internet, dins dels canals adequats al sector comercial on es troba i perfil del seu públic objectiu, tant en el mercat espanyol com estranger.

L’atenció i tracte rebut, tant abans, durant com després del projecte han estat perfectes. De la mateixa manera, el servei rebut dels seus professionals ha estat molt bo; cordials, educats i molt correctes.

Comencem amb Xplora per la referència d’un altre client, i posteriorment Xplora s’ha convertit en un partner / soci perquè ha sabut donar-nos el servei adequat. Nosaltres entenem al proveïdor des de la perspectiva moderna de partner / soci, i creiem que Xplora ho és.

El nostre nivell de confiança en Xplora és molt alt, i per aquest motiu els recomanem a qui pregunta.

Miguel J. Roldán, TISOC

Estratègia i desenvolupament

Inicialment analitzem el sector del client i pàgines Web per a identificar zones d’alta concentració de clients potencials. Després d’aquesta anàlisi vam optar per realitzar diverses campanyes de publicitat paral·leles.

Llancem diverses i contínues campanyes de email màrqueting als inscrits a la newsletter de TISOC i a través d’altres mitjans de divulgació a Internet.

Paral·lelament vam realitzar campanyes de publicitat en els principals portals del sector, com Expansión & Empleo o VoyPorMas.

De forma addicional llancem campanyes de publicitat de pagament SEM a Google Adwords amb el mateix objectiu. També hem desenvolupat la presència del client en les xarxes socials i iniciat diverses campanyes de pagament.

Totes aquestes campanyes són recolzades per una Landing Page (pàgina d’aterratge), on es facilita una primera presentació de l’empresa i els seus cursos, sent així l’aliat perfecte que ajudarà a convertir els visitants en clients.

TISOC ha confiat en nosaltres i els resultats no han trigat a arribar. Estàs pensant a llançar una estratègia a Internet? Parlem   :-)

Campanyes de màrqueting a Internet per TISOC a Espanya i Llatinoamèrica.

  • Client:
    TISOC
  • Projecte realitzat:
    Campanyes de màrqueting online
    Campanyes de màrqueting per Email
    Campanyes de posicionament Web (SEO)
    Màrqueting en cercadors (SEM)
    Campanyes en Xarxes Socials
  • Opinió del client:
    « Considerem Xplora com un partner / soci de confiança i molt recomanable »
Aquest projecte ha estat compartit 0 vegades
 200